5 Kasım 2014 Çarşamba

Sıcacık bir kahvaltı ıcın


Kaşarlı Biber Kavurma

Sizde benim gibi kahvaltıda illaki sıcak birseyler olacak diyorsanız bu tarif tam size göre. :) Bol C vitaminli lezzetli bir tarif. Her sabah kahvaltıda yememiz gereken yumurta da bu tarifte elbette ki var =)
Tarifim 2  kişiliktir.



Kırmızı biber            4 adet
Yeşil Biber               4adet
Sarımsak                  1 diş
Soğan                       1küçük
Kaşar Peyniri          Dilediğiniz kadar :)
Yumurta                    3 adet
Tuz- Karabiber









Videoda gördüğünüz gibi biberleri ve sarımsağı kesin. Benim soğanım buzlukta olduğu için videoda yok ama sizde ortaboylarda soganı doğrayın. Yumurtayı bir kapta iyice çırpın tuzunu karabiberini ekleyin. En sevdığım aroma biberiyedir. Ben içine biberiye ekledim tavsiye ederim =))











Önce soğanları tavada zeytinyağ ile kavuralım. Şeffaflaşınca biber ve sarımsak karısımını ekleyin.








Biberlerle birlikta kavurmaya devam edin. Biberler yumusamaya basladıgı zaman yumurtayı içine dökelim.










Yumurtayı döktükten sonra kaşarını üzerine ekleyin.






Ben dilimlenmiş kaşar kullanıyorum. Daha pratik olduğunu düşünüyorum. Eger rendelerseniz kasarı uzerini kaplıcak şekılde ekleyin.

Kapak yardımıyla uzerini kapatın kasar eridiğinde servise hazır =))